Konya Büyükşehir Belediyesi, Dünya Otizm Farkındalık Günü kapsamında şehir genelinde anlamlı bir çalışmaya imza attı.Konya Büyükşehir Belediyesi, toplumda otizme yönelik bilinç oluşturmak amacıyla yaptığı çalışma kapsamında; Konya Büyükşehir Stadyumu, Konya Bilim Merkezi, Tropikal Kelebek Bahçesi gibi şehrin simge mekanlarını mavi ışıkla aydınlatarak dikkat çekici bir görünüme kavuşturdu.Aynı zamanda şehir genelindeki yaya üst geçitlerinde de mavi ışıklandırma çalışmaları yapan Büyükşehir Belediyesi, otizm farkındalığını daha geniş alanlara taşınmasına katkıda bulundu.Öte yandan, Zindankale Otoparkı’nda bulunan dev LED ekranda otizme dikkat çeken farkındalık videosu da yayımlandı. Gün boyunca süren gösterimlerle vatandaşların konuya duyarlılığının artırılması hedeflendi.Gerçekleştirilen çalışmalarla birlikte Konya’nın engelsiz ve kapsayıcı şehir vizyonuna önemli katkı sağlanırken, Konya Büyükşehir Belediyesi’nin sosyal sorumluluk alanındaki öncü rolü bir kez daha ortaya konuldu.Konya’da 20 milyon metreküp su geri kazandırıldı!KAYNAK: HABER7
EKONOMİ
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026MAGAZİN
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
7811 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4751 kez okundu
3
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3138 kez okundu
4
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2041 kez okundu
5
Kıvanç Tatlıtuğ’dan evliliğine dair çok çarpıcı röportaj.
1850 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.