Konya Büyükşehir Belediyesi Şehirler Arası Otobüs Terminali, Sıfır Atık ve geri dönüşüm çalışmalarıyla örnek oluyor. 2021 yılında Sıfır Atık Yönetim Sistemini kurarak Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü’nden Sıfır Atık Belgesi almaya hak kazanan Konya Otogarı, 2053 Sıfır Karbon ve Yeşil Kalkınma hedefleri doğrultusunda çevreye duyarlı uygulamalarını kararlılıkla sürdürüyor.2025’DE 15 TONA YAKIN ATIĞI AYRIŞTIRARAK GERİ DÖNÜŞÜME KAZANDIRDITürk Patent ve Marka Kurumu tarafından “Temiz Otogar” markasıyla tescillenen Konya Otogarı, “Temiz Otogar, Temiz Çevre” sloganıyla 2025 yılı içerisinde 14 ton 790 kilogram atığı kaynağında ayrıştırarak geri dönüşüme kazandırdı. Yapılan bu çalışmalar sayesinde; 103 adet ağaç, 51 bin 288 kilovat saat enerji, 73 varil petrol, 1 ton 432 kilogram sera gazı salımı, 33 metreküp depolama alanı ve 4 ton hammadde tasarrufu sağlanarak çevreye önemli katkı sunuldu.Konya Büyükşehir Belediyesi, çevre dostu yapısıyla öne çıkan Konya Otogarı’nda yürüttüğü Sıfır Atık ve geri dönüşüm çalışmalarıyla hem doğal kaynakların korunmasına hem de yenilenebilir enerji kaynaklarının kullanımına katkı sağlamaya önümüzdeki süreçte de devam edecek.Konya basın camiası, Geleneksel Basın Buluşması’nda bir araya geldi
EKONOMİ
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026MAGAZİN
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
7811 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4751 kez okundu
3
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3138 kez okundu
4
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2041 kez okundu
5
Kıvanç Tatlıtuğ’dan evliliğine dair çok çarpıcı röportaj.
1850 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.