DOLAR 46,4990 0.05%
EURO 52,8507 -0.17%
ALTIN 6.112,59-0,50
BITCOIN 2911054-0.37532%
İstanbul
25°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

“Babamı ziyarete gidiyordum” dedi, aracı zehir deposu çıktı

“Babamı ziyarete gidiyordum” dedi, aracı zehir deposu çıktı

Adana’da narkotik polisi, otoyolda takibe alıp, durdurduğu otomobilin kapı döşemelerinin altına gizlenmiş 66 bin 600 uyuşturucu hap ele geçirdi.

ABONE OL
Ocak 8, 2026 14:45
“Babamı ziyarete gidiyordum” dedi, aracı zehir deposu çıktı
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Adana İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şubesi ekipleri, kente yüklü miktarda uyuşturucu madde getirileceği bilgisi üzerine harekete geçti.Ekipler, Tarsus-Adana-Gaziantep (TAG) Otoyolu’nda takibe aldığı otomobili, kent girişinde durdurdu. Sürücü M.A.Ç. ile E.M.Y.’nin indirildiği araçta narkotik köpeği ‘Tinga’ ile arama yapıldı. Tinga’nın kapılara tepki vermesi üzerine yapılan detaylı aramada, döşemenin altına gizlenen 66 bin 600 uyuşturucu hap ele geçirildi. M.A.Ç. ve E.M.Y., gözaltına alındı.BAĞLANTILI 2 ŞÜPHELİ DAHA YAKALANDIEmniyete götürülen M.A.Ç. sorgusunda, “Babam hastaydı, onu ziyarete gidiyordum. Araçta uyuşturucu olduğundan haberim yoktu” dedi.Diğer şüpheli E.M.Y. de hakkındaki suçlamayı reddetti. Narkotik polisi, yaptığı çalışmada uyuşturucu maddeyle ilgisi olduğu saptanan V.G. (25) ve İ.M.’yi (23) de adreslerine yapılan baskında gözaltına aldı.3 TUTUKLAMAEmniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen M.A.Ç., E.M.Y. ile V.G. çıkarıldıkları mahkemede tutuklandı, İ.M. ise adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.KAYNAK: DHA

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP
300x250r
300x250r

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.