DOLAR 46,4827 0.02%
EURO 53,1580 -0.03%
ALTIN 6.259,99-0,04
BITCOIN 29686610.48723%
İstanbul
26°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

Vaclav Cerny: ‘Kadıköy’de hep iki gol atmak güzel olur’

Vaclav Cerny: ‘Kadıköy’de hep iki gol atmak güzel olur’

Ziraat Türkiye Kupası'nda Fenerbahçe galibiyetinin mimarlarından olan Vaclav Cerny, açıklamalarda bulundu.

ABONE OL
Aralık 24, 2025 08:30
Vaclav Cerny: ‘Kadıköy’de hep iki gol atmak güzel olur’
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Ziraat Türkiye Kupası’nda Beşiktaş’ın Fenerbahçe’yi yendiği karşılaşma sonrası Vaclav Cerny açıklamalarda bulundu.    Galibiyet ve iki gol atması hakkında konuşan Vaclav Cerny “Öncelikle tüm kulübümüz adına çok mutluyum. Seneyi bu şekilde bitirmeyi hak etmiştik. Tüm takım adına mutluyum. Genel olarak mücadele şeklinde geçti ama sonunda biz kazanmış olduk.” dedi.   Kadıköy’de iki maçta, iki gol attığının hatırlatılması üzerine Cerney “Bu şekilde devam edelim madem, hep 2 gol atmak güzel olur.” şeklinde konuştu.   Vaclav Cerny ayrıca “Öncelikle bugün için taraftarımıza teşekkür ediyorum. Harikaydılar. Bizi iten güç oldu taraftarımız. Hepimiz aynı şeyi istiyoruz. Bunun için elimizden gelenin en fazlasını yapıyoruz, tekrar yükselenmek adına. Bunun da bir parçası olabildiğim için mutluyum. Sabırsızlıkla yükselişi bekliyorum.” ifadelerini kullandı. Derbiyi kazanmayı çok istediklerini vurgulayan Cerny, “Çok önemli bir maçtı. Çok önemli bir maçı kazandık. Kazanmayı çok istedik ve sonucunda da maçı kazanan taraf olduk. Yılı bu şekilde bitirdiğimiz için çok mutluyuz. Önümüzdeki sene de bu şekilde devam etmek istiyoruz.” diye konuştu. Mücadelede 2 gol attığı hatırlatılan 28 yaşındaki futbolcu, “İki gol attığım için mutluyum ama daha çok mutlu olduğum şey galip gelmemiz. Önemli olan galibiyetti. Tehlikeli olmayı, gol katkısı vermeyi, gol atmayı, asist yapmayı zaten insanlar benden bekliyor. Benden beklenen bu. Ben bu sorumluluğu seviyorum. Bunun karşılığını verebilmiş olmayı da seviyorum.” ifadelerini kullandı. Yeni yılda takım olarak hedefleri sorulan Cerny, şu yanıtı verdi: “Bunu konuşmak için şu an henüz erken. Hızlı bir dinlenme sürecine gireceğiz, toparlanacağız. Önümüzdeki sene sezonun geri kalanında her maçı kazanmak istiyoruz ki hedefimiz de zaten bu olmalı. Her maçı kazanırsak şu anki durumdan daha iyi durumda olacağız.” Cerny, geçen sezon UEFA Avrupa Ligi’nde Glasgow Rangers formasıyla da sarı-lacivertli ekibe 2 gol attığının hatırlatılması üzerine, “İki maçta 4 gole ulaşmış olmak iyi ama daha önemli olan da takıma yardımcı olmak.” dedi.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP
300x250r
300x250r

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.