İran’ın Hoy şehrinden gelen belediye heyeti, Konya Büyükşehir Belediyesi’ni ziyaret etti. Konya Büyükşehir Belediyesi Taş Bina’da gerçekleşen ziyarette İran heyeti, Konya Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Mustafa Uzbaş ile görüştü.İki kadim komşu ülkenin kardeş şehrini Selçuklu darülmülkü Konya’da ağırlamaktan büyük memnuniyet duyduklarını ifade eden Uzbaş, “Binlerce yıllık dostluğumuz devam ediyor. İnşallah bizler de yerel yönetimler olarak bu dostluğu ve kardeşliği daim kılmak için her türlü girişimi ve çalışmayı yapıyoruz. Kardeş şehir ilişkimizin hayırlı olmasını diliyorum” dedi.Hoy İslami Şehir Konseyi Başkanı Sjad Çehre Ara da Konya’da bulunmaktan duyduğu memnuniyeti dile getirerek kardeş şehir protokolünün iki şehir açısından da hayırlı olmasını diledi.Konuşmaların ardından Uzbaş ve Hoy Belediye Başkan Vekili Bahman Rezanjad tarafından Konya ve Hoy şehirlerini kardeş şehir yapan protokol imzalandı.Konya Büyükşehir’den nezaket otobüsü: Öğrencilere trafik kültürü aşılanıyor!
EKONOMİ
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026MAGAZİN
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
7811 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4751 kez okundu
3
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3138 kez okundu
4
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2041 kez okundu
5
Kıvanç Tatlıtuğ’dan evliliğine dair çok çarpıcı röportaj.
1850 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.