DOLAR 46,5242 0.02%
EURO 52,9856 0.19%
ALTIN 5.979,64-0,01
BITCOIN 2822412-3.23599%
İstanbul
29°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

Trump: Erdoğan olmasaydı NATO Zirvesi’ne gitmezdim

Trump: Erdoğan olmasaydı NATO Zirvesi’ne gitmezdim

ABD Başkanı Donald Trump, Beyaz Saray'da, NATO Genel Sekreteri Rutte ile yaptığı ortak basın toplantısında, "Erdoğan gel dediği için gidiyorum. O olmasaydı NATO toplantısına gitmezdim. Kendisi harika bir lider, kendisine saygı duyuyorum. Türkiye en güçlü NATO üyesi" diye konuştu.

ABONE OL
Haziran 24, 2026 23:45
Trump: Erdoğan olmasaydı NATO Zirvesi’ne gitmezdim
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Ayrıntılar geliyor…Kıymetli okurlarımız, bu bir son dakika gelişmesi haberidir. Sıcak bilgiler geldikçe kısa sürede güncellenecektir. Gelişmelerden anında haberdar olmak için Yeni Şafak uygulamasını akıllı cihazlarınıza (iOS, Android marketlerden indirerek) kurabilirsiniz.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP
300x250r
300x250r