DOLAR 46,5204 0.02%
EURO 53,0411 0.32%
ALTIN 6.031,130,85
BITCOIN 27635900.46464%
İstanbul
27°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

Şekip Mosturoğlu: ‘2011’de, 3 Temmuz’da tecrübe edindik’

Şekip Mosturoğlu: ‘2011’de, 3 Temmuz’da tecrübe edindik’

Fenerbahçe Yüksek Divan Kurulu Başkanı Şekip Mosturoğlu, sezon sonunda yapılacak olağanüstü genel kurul ile ilgili açıklama yaptı.

ABONE OL
Ocak 15, 2026 23:15
Şekip Mosturoğlu: ‘2011’de, 3 Temmuz’da tecrübe edindik’
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Fenerbahçe Yüksek Divan Kurulu Başkanı Şekip Mosturoğlu, katıldığı bir etkinlikte açıklamalarda bulundu. Mosturoğlu, kulübün sezon sonunda gerçekleştireceği olağanüstü genel kurul ile ilgili de konuştu. Şekip Mosturoğlu, “Biz bu tecrübeyi 2011’de, 3 Temmuz’da edindik. Geçmişte de yaşadığımız zor günler var. Bu zor günlerden çıkışın tek bir reçetesi var, birlik ve beraberlik…” dedi. Şekip Mosturoğlu’nun açıklamaları şu şekilde: “Bir genel kurullar dönemi geçirdik. Maalesef ufukta yine bir genel kurul gözüküyor. Bu süreçler hiçbir zaman Fenerbahçe’nin kendi iç dinamikleri ile yürümüyor, dışarıdan gelişen olaylar sebebiyle oluyor. Ve sportif tarafta çok başarılı olduğumuz dönemlere denk geliyor hep nedense bunlar, bu iyice sorgulanmalı.. Biz bu tecrübeyi 2011’de, 3 Temmuz’da edindik. Geçmişte de yaşadığımız zor günler var. Bu zor günlerden çıkışın tek bir reçetesi var, birlik ve beraberlik…”

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP
300x250r
300x250r