Fenerbahçe Opet Kadın Basketbol Takımı, 2023-2025 yıllarında da sarı-lacivertli formayı terleten Bosna Hersek asıllı Sırp pivot Nikolina Milic’i yeniden kadrosuna kattı. Sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklamada, “Fenerbahçe Opet Kadın Basketbol Takımımız, 2023-2025 yılları arasında formamızı başarıyla terleten, kazandığımız tarihi başarılarda pay sahibi olan Bosna Hersek asıllı Sırp pivot Nikolina Milic ile sezon sonuna dek anlaşmaya varmıştır.” ifadeleri kullanıldı. Deneyimli basketbolcu, son olarak Beşiktaş BOA forması giydi.
EKONOMİ
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026MAGAZİN
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026
1
Cristiano Ronaldo’nun akıllara zarar tüm kariyerinin istatistiğini çıkardık !
1581 kez okundu
2
NBA’de gecenin sonuçları
1280 kez okundu
3
NBA’da Doğu ve Batı arasında maç bu yıl olmayacak, detay haberimizde.
1174 kez okundu
4
Chibuike Nwaiwu: ‘Futbol böyle bir oyun’
1119 kez okundu
5
Fenerbahçe’nin Kante transferi limitleri aşmadı!
1086 kez okundu