Galatasaray, ilk yarısını 1-0 geride kapattığı maçta sahasında Gençlerbirliği’ni 3-2 mağlup etti. Maçın hemen ardından Gençlerbirliği forveti M’Baye Niang açıklamalardam bulundu. Maçın zorluğunu dile getiren M’Baye Niang, “Çok zor bir maç. Maalesef bir anda 3-1 geriye düştük ama yine de pes etmedik. Daha sonra 3-2’ye getirdik ama son ataklarda maalesef sonuca ulaşamadık. Ama bence sezonun gidişatında bizim için iyi gözüküyor.” ifadelerini kullandı.
EKONOMİ
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026MAGAZİN
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026
1
Cristiano Ronaldo’nun akıllara zarar tüm kariyerinin istatistiğini çıkardık !
1585 kez okundu
2
NBA’de gecenin sonuçları
1282 kez okundu
3
NBA’da Doğu ve Batı arasında maç bu yıl olmayacak, detay haberimizde.
1177 kez okundu
4
Chibuike Nwaiwu: ‘Futbol böyle bir oyun’
1125 kez okundu
5
Fenerbahçe’nin Kante transferi limitleri aşmadı!
1090 kez okundu