DOLAR 46,5211 0.02%
EURO 52,9200 0.12%
ALTIN 5.966,15-0,23
BITCOIN 2849647-1.89957%
İstanbul
26°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

Niang: “Pes etmedik, sezonun gidişatı iyi”

Niang: “Pes etmedik, sezonun gidişatı iyi”

Galatasaray'a 3-2 mağlup oldukları maç sonrası konuşan Gençlerbirliği'nin golcüsü M'Baye Niang, zorlu mücadeleyi değerlendirdi.

ABONE OL
Kasım 22, 2025 23:45
Niang: “Pes etmedik, sezonun gidişatı iyi”
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Galatasaray, ilk yarısını 1-0 geride kapattığı maçta sahasında Gençlerbirliği’ni 3-2 mağlup etti.   Maçın hemen ardından Gençlerbirliği forveti M’Baye Niang açıklamalardam bulundu.   Maçın zorluğunu dile getiren M’Baye Niang, “Çok zor bir maç. Maalesef bir anda 3-1 geriye düştük ama yine de pes etmedik. Daha sonra 3-2’ye getirdik ama son ataklarda maalesef sonuca ulaşamadık. Ama bence sezonun gidişatında bizim için iyi gözüküyor.” ifadelerini kullandı.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP
300x250r
300x250r