Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım, HT Spor’da canlı yayında açıklamalarda bulundu. Yıldırım, Eyüpspor maçının hakemi Yasin Kol’a tepki gösterdi. Yüksel Yıldırım, “Biz Türkiye’de her maça kazanmak için çıkıyoruz. Tek istediğimiz adil maç yönetilmesi. Dün (Pazar) oynanan maçta Yasin Kol bizi çok zora soktu. Biz dün hakemi de yendik. Bu konuşmalarımla bana ceza verirler, umurumda da değil.” dedi. Yüksel Yıldırım, “Beşiktaş maçına galibiyet için çıkacağız, açık ve net şekilde söylüyorum. Ondan sonra 5 Aralık’ta, Fenerbahçe – Galatasaray maçının hemen sonrasında Galatasaray ile maçımız var. Sami Yen’e gideceğiz. Galatasaray maçına mutlak galibiyet için çıkacağız. 3 ihtimalli bir maç. Samsunspor, artık korkarak oynayan bir takım değil. Futbolu güzelleştiren, topun oyunda kalmasını artırmaya çalışan, futbolu güzelleştiren bir takım olmak istiyoruz. Biz bu kadar istekliysek, MHK’dan da aynı karşılığı beklemek istiyoruz. Son 5 maçımız o kadar kritik maç ki… Beşiktaş’a gidiyoruz, peşine Alanya. Zorlu bir maç. Alanya, Trabzon’u elinden kaçırdı. Başakşehir, Galatasaray, Göztepe var. Bunların hepsi çok iyi maçlar.” diye konuştu.
EKONOMİ
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026MAGAZİN
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026
1
Cristiano Ronaldo’nun akıllara zarar tüm kariyerinin istatistiğini çıkardık !
1584 kez okundu
2
NBA’de gecenin sonuçları
1281 kez okundu
3
NBA’da Doğu ve Batı arasında maç bu yıl olmayacak, detay haberimizde.
1175 kez okundu
4
Chibuike Nwaiwu: ‘Futbol böyle bir oyun’
1123 kez okundu
5
Fenerbahçe’nin Kante transferi limitleri aşmadı!
1089 kez okundu