ABD ordusu Hürmüz’de İran’a saldırdı

Amerikan basını, ABD ordusunun Hürmüz Boğazı bölgesinde saldırılar düzenlediğini duyurdu. İran medyası ise Hürmüzgan eyaleti ve Sirik şehrinin vurulduğunu bildirdi.

Ayrıntılar geliyor...Kıymetli okurlarımız, bu bir son dakika gelişmesi haberidir. Sıcak bilgiler geldikçe kısa sürede güncellenecektir. Gelişmelerden anında haberdar olmak için Yeni Şafak uygulamasını akıllı cihazlarınıza (iOS, Android marketlerden indirerek) kurabilirsiniz.
Benzer Videolar