Özlem Yıldız ameliyat masasına yattı! Hastane odasından ilk mesajını paylaştı
Sunucu Özlem Yıldız, sağlık sorunları nedeniyle fıtık ameliyatı oldu. Ameliyat sonrası sürecini ve duygularını sosyal medya hesabından paylaşan Yıldız, ailece zor günlerden geçtiklerini dile getirdi. Durumunun iyi olduğunu belirten ünlü sunucu, “Şimdi iyileşme zamanı” sözleriyle sevenlerine teşekkür etti.
Ekranların sevilen sunucusu Özlem Yıldız, sağlık sorunları nedeniyle ameliyat oldu. Sosyal medya hesabından yaptığı açıklamayla süreci duyuran Yıldız, sağlık durumunun iyi olduğunu belirtti.
Ünlü sunucu paylaşımında, “Sağlıkla ilgili aile olarak yaşadığımız zorlu sürece bir de aniden benim ameliyatım eklendi. O kadar içten, kalpten mesajlar aldım ki… İnsan böyle zamanlarda daha hassas oluyor. Cevap veremediğim tüm iyi dileklere gönülden teşekkür ederim. Şimdi iyileşme zamanı” ifadelerini kullandı.Sunucu Özlem Yıldız, sağlık sorunları nedeniyle fıtık ameliyatı oldu. Ameliyat sonrası sürecini ve duygularını sosyal medya hesabından paylaşan Yıldız, ailece zor günlerden geçtiklerini dile getirdi. Durumunun iyi olduğunu belirten ünlü sunucu, “Şimdi iyileşme zamanı” sözleriyle sevenlerine teşekkür etti.
Ameliyat sonrası hastane odasında doktorlarıyla çekilen fotoğrafını da paylaşan Yıldız, geçen hafta öğrendiği fıtık ameliyatını geçirdiğini belirterek, “Bu da geçti, bitti” sözleriyle sevenlerine sağlık durumunun iyi olduğu mesajını verdi.